[Linux] Qmail Geliştirme

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Sat 03 Aug 2002 - 17:39:28 EEST

Herkese Selamlar;
Şu anda calistigim sirkette Exchange kullanılmakta herkesin aklina soyle bir
soru gelecektir: Linux server kullanilan bir agda exchange' cin ne isi var
neden Qmail veya abenzeri bir program kullanmiyorsun;
-Cevap su :Isin asli Exchange ci de ben kurmadim ise basladigimda exchange
kuruluydu hemen Soyle bir teklif sundum Exchange ci kaldirip Sendmail veya
Qmail kullanalim dedim onlarin bana hayir deme gerekcesi de suydu :
--Exchange cin bir takim ozellikleri bizim icin cok onemli mesela "Adres
Defteri Paylasimi" ,"Takvim paylasimi","Gorev paylasimi" gibi
ozelliklerinden vazgecemiyoruz dediler.
Sonuc olarak su anda Qmail uzerinde arastirma yapiyorum benim bildigim
kadariyla Qmail uzerinde bu tur ozellikler yok.
Yani Qmail uzerinde bu ozelliklerin olmamasi beni yildirmiyor.
Size soracagim soru su : Qmailde bu ozellikler yoksa Qmaile bu ozelliler
eklenebilirmi.Bu illaki mumkun olmali cunku kodlari acik.
Eger simdiye kadar boyle birseyle ugrasilmamissa Linux gelistiren
Programcilarla ortak bir calisma yaparak bu ozelligi Qmaile ekleyelim.bende
Programciyim.
Herkese iyi calismalar.

See You Latter
Davut Topcan