[Linux] Amavis+sophos

From: BEHCET BINGOL (baranbng@isnet.net.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 09:26:51 EEST

Selamlar,

Amavis+sophos kurulu bir sunucuda postfix MTA lik yapiyor. Gayette iyi
calisiyor saolsunlar. Ancak benim kafamda bir soru isareti var. Ornegin
winword ve excel dosyalari mail transferleri bizim icin son derece
onemli. Amavis+Sophos virus taramasi yaparken acaba ilk once disinfect
islemi yapip beceremezse mi virusu karantinaya aliyor. Sophos
dokumanlarinda disinfection icin sweep komutunu -di parametresi ile
calistirmamiz gerektigi soleniyor. Ben Amavis+sophos un once disinfect
beceremezse karantina uygulamasini yapmasini istiyorum. Ancak elimde
macro viruslu bir dosya olmadigindan deneme de yapamadim. Bu konuda
fikir ve onerilerinizi bekliyorum.

=DDyi calismalar

Baran Bingol