[Linux] diskcopy

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Thu 18 Jul 2002 - 08:53:46 EEST

bir linux diskindeki bilgileri bir baska diske kopyalamak istiyorum. (tümünü)
daha sonra bu yeni diski benzer bir makinada veya ayni makinada kullanmak istiyorum. yeni diskin önceki diskin tüm işlevlerini yerine getirmesi mümkünmü. yani makinayi boot edip açabilir üzerindeki tüm servisleri çalıştırabilirmi. kısacası eski diskmiş gibi kullanılabilirmi. mumkun ise nasil yapabilirim. ftp ile tum diski yedeklemek isteklerimi karsilarmi.
sevgiler
feramus