[Linux] Re: Postgresql-server

From: hakann (eymien@yahoo.com)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 16:07:16 EEST

Ilgilendiginiz için tesekkurler

fakat

kurulumdan sonra initialize islemini yaparken

**This database system will be initialized with
**username "postgres."
**This user will own all the data files and must
**also own the server process.

mesajini verdi ve benden hiçbir sifre istemedi.
Bende sisteme baglanirken kullandigim sifrenin gecerli
oldugunu saniyordum. Netekim local kullanici olarak
bir problem yasamiyorum.

Bununla kabul etmeyince ben de veritabani
kullanicilari ile sansimi deneyip havami aldim.

Sifre problemi olmaktan cok postgreserver in
konfigürasyonu ile ilgili gibi geliyor bana ama
problemi maalesef tespit edemedim. Cabalarim devam
ediyor. V

bu arada webmin 0.990.....
Selamlar

=====