[Linux] Re: Postgresql-server

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 12:07:51 EEST

Merhaba,

On Thu, 1 Aug 2002, hakann wrote:

> PostgreSQL-Server'i webmin ile yonetmek istiyorum
> fakat password ekranini gecemiyorum.
> Kullanici ismini dogru getiriyor fakat sifremi kabul
> etmiyor.
> Farkli kullanicilarla da gecemiyorum..
> Neden olabilir?

Webminin hangi surumunu kullaniyorsunuz? Eski surumlerde, psqgl
veritabanina baglanirken -u parametlresini kullaniyordu, oysa simdi -U
kullanmali. Yani sifre kabul etmeme degil de komuta yanlis parametre
kullanilmasi soz konusu.

Bir de, diger kullanici;lar dediginiz sanirim sistemdeki kullanicilar.
Postgres e baglanmak icin ya postgres ya da bu izni verdiginiz
kullanicilari kullanabilirsiniz. Aklimdayken, webminde kullanacaginiz
sifre postgres kullanicisinin sistem sifresi degil pg_passwd ile atanan
sifre olmalidir.

Saygilar.
 --

Devrim GUNDUZ