[Linux] ve boot bozuldu

From: bulent cavusoglu (bulent_cavusoglu@yahoo.com)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 09:21:40 EEST

herkese günaydın
arkadaşlar birkaç aydır win ve rh7.2 karışımınden oluşan bir disk ile 2
farklı işletim sistemi kullanıyorum çoğunlukla rh kullanmama rağmen win
sitemini de kullanmak durumuda olabiliyorum

başıma gelen şu
win çöktü kurtarılamıyor
daha önce edindiğim tecrübeye bağlı olarak tekrar win kurduğumda grub tamamen
kaybolup sistem win ile açılıyor.
Tekrar sevgili grub'muza rh'i yeniden kurmadan nasıl geçebilirim

herkese teşekkürler

--
bulent cavusoglu
www.bulentcavusoglu.cjb.net