[Linux] Adsl

From: hasan (hasandogan@yahoo.com)
Date: Sun 07 Apr 2002 - 14:46:10 EEST

Slm

Slackware 8.0 kurulu bir makinam var. Roaring Penguin
Software ve alcatel speed touch home modem ile
internete baglanmaya calışıyor.Ama yapamadım yardımcı
olursanız sevinirim.

pc p3 600 ,128 ram
slack 8.0

Yaptıgım işlemler

Roaring Penguin Software kurdum adsl-start komutundan
sonra time ile ilgili hata verdi.Bende conf
dosyasından CONNECT_TIMEOUT=30 degerini
0 yapınca baglanmış gorundu..

ama ps ax komutuyla baktımda herhnagi ppp baglantısı
gorunmuyordu.
route komutuyla baktıgımda yanlızca eth1 ve loopback
devices gorunuyordu.

Roaring Penguin readmesınde yazan eth1 fake ip verdim
ifconfig ile aktıf ettim. ama hala sonuc vermedi bende
default gw eth1 verdim. Ama buda olmadı.

Yardımcı olursanız sevinirim

Hasan DOĞAN