[Linux] Re: ve boot bozuldu

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 09:53:42 EEST

bulent cavusoglu wrote:
> herkese g=FCnayd=FDn
> arkada=FElar birka=E7 ayd=FDr win ve rh7.2 kar=FD=FE=FDm=FDnden olu=FEa=
n bir disk ile 2=20
> farkl=FD i=FEletim sistemi kullan=FDyorum =E7o=F0unlukla rh kullanmama =
ra=F0men win=20
> sitemini de kullanmak durumuda olabiliyorum
>=20
> ba=FE=FDma gelen =FEu
> win =E7=F6kt=FC kurtar=FDlam=FDyor=20
> daha =F6nce edindi=F0im tecr=FCbeye ba=F0l=FD olarak tekrar win kurdu=F0=
umda grub tamamen=20
> kaybolup sistem win ile a=E7=FDl=FDyor.
> [...]
herhangi bir linux disketi ile..
lilo'ya..(ben var bilmemek grub)

hda2 linux root'un olsun:

linux root=3D/dev/hda2

yazarak acarbilirsiniz linux'unu. login olduktan sonra grub yazip grub'u =

mbr'ye yeniden yuklersen bi sorun kalmayacaktir.

saglicakla.

--=20
Evrim ULU
evrim@envy.com.tr / evrim@core.gen.tr