[Linux] Re: KDE de default fonta donmek

From: Kerem Köy (keremkoy1@yahoo.com)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 11:26:13 EEST

>Yine drakfont ile kaldirdim.Drakfontda yazitipi kaldir secenegini
>secince windowsun yazitipleri i=3DE7in olusturdugu
>etc/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont dizinini acti ve buradaki butun yazi
<tiplerini kaldirdi. icinde font gecen bir hayli
dosya
>var bunlari tek tek kaldirip tekrar kurmak biraz zor olacak ama...
bunun
>daha kolay bir yolu yokmu ? =3D20

>Windows font listesini nasil kaldirdiniz ?

>Sanirim eskiler de arada yanlislikla ucmus.

>rpmdrake (software manager) ile icinde font gecen "kurulmus"
>dosyalari arastirip, force ederek tekrar kurun.

>Saygilar,
>Onur Kucuk

Herkese Merhaba
Bu font sorunu ve bir kac sorun yuzunden mandrake 8.1 i turkce ve
ReiserFS dosya sistemi ile tekrar kurdum.Hersey duzgun gorunuyordu ta ki
kde control centerda font ayarlarini adobe-helvetica iso8859-9 olarak
ayarlayip uygula diyene kadar.KDE yi kapatip actiktan sonra KDE control
centerin font listesinde bir daha helvetica fontu bulmak mumkun
olmuyor(belki baska fontlarda kayboluyordur ama dikkat etmedim).Icinde
helvetica gecen rpm leri tekrar kurdum ama yine faydasi olmadi.Belki hic
alakasi yoktur ama daha once ext3 olarak kurunca boyle bir problem
olmamisti.Hangi paketi kurmaliyim yada ne yapmaliyim herkese
tesekkurler. =20