[Linux-programlama] Re: Flash Sniff

---------

[Linux-programlama] Re: Flash Sniff

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Fri, 29 May 2009 09:56:09 +0300

Adem Filtekin'in dediği yöntemi kullanmıyor değilim. bunun için sunucu
tarafının da yönetimi bende olmalı. Ama hata 404, sunucu ISS olunca iş
karmaşıklaşıyor sanırım.
Mehmet Gürevin ve hal 2000 hal'ın tavsielerini uyup wireshark tekrar
inceledim ve biryerde GET /crossdomain.xml buldum. bu wiresharkın fitreden
sonra 404'un değil başka bir satırındaydı, sanırım protokol gereği. tahmin
etmem lazımdı.
Firebug ve LiveHTTPheaders'ın flash trafiğini izleyemediğini düşünüyordum
ama izleyebiliyormuş. [ilginç, daha önce niye Adem'in yöntemini kullandım ki
:) ]
ama /crossdomain.xml 'e olan isteği göremiyorlar.

Yuce Tekol'un proxy çözümünü denemedim, yinede teşekkürler.

crossdomain.xml: hangi şartlarda ihtiyaç olduğunu tam olarak anlamadım. Ama
şu kadarını anlatayım: A domaininden B domain'ine (subdomainler de farklı
sayılıyor) AJAX istemi yapamadığımız gibi Flash isteği de yapamıyoruz. Ama
B/crossdomain.xml de A domainiyle ilgili bir kayıt varsa bu mümkün oluyor.
Bu istek Flash Player'in değil tarayıcının olsa gerek.

örn: http://twitter.com/crossdomain.xml

Teşekkürler.

Elvin Åžiriyev
http://siriyev.net