[Linux-programlama] Re: sql developer programý arýyorum

---------

[Linux-programlama] Re: sql developer programý arýyorum

From: xenomur <xenomur_at_xenomur.com>
Date: Fri, 29 May 2009 09:41:10 +0300

Merhaba,

Ben de SQL Server' a baðlanacak bir tool arýyorum. Ücretsiz olan bir program
bulamadým ama ücretli olan güzel bir program var.
Aqua Data Studio isminde ve adresi de
http://www.aquafold.com/inceleyebilirsiniz. Buradan tüm yetkililere
sesleniyorum :) Lütfen bu tarz
bir ücretsiz program lazým.

Ýyi Çalýþmalar

--
Murat GÜZEL
29 Mayýs 2009 Cuma 09:15 tarihinde Yasin Kasap <yasinkasap_at_gmail.com> yazdý: