[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sınırsız Internette sınır mı?

---------

[Linux-programlama] Re: off-topic: TTNet Sınırsız Internette sınır mı?

From: Penguin <penguin_at_club3e.org>
Date: Fri, 15 May 2009 21:07:20 +0300
Merhaba,

Tarifelerde bir anlam kargaşası olmuş sanırım. Mevcut tarifelerde bir değişiklik yok; artı olarak yeni esnek tarifeler çıkmış. Buna göre artık tarifeleri iki ana gruba ayırabiliriz.
1- x Mbps tarifesi
2- x Mbps'e kadar tarifesi

Örnek limitsiz "8 Mbps" tarifesi 99 TL ama limitsiz "8 Mbps'e kadar" tarifesi 49 TL. Bir arkadaşın da dediği gibi 1 Mbps limitsiz tarifede olup aylık download ortalaması ~15-20 GB  olan kişiler esnek tarifeye göre ekstra para vermeden hızlarını arttırmış olacaklar.

Adsl'deki limitsiz kavramı "hızı" değil "download miktarını" belirtir. "8 Mbps'e kadar" tarifesi download miktarına kota koymadığı için limitsiz oluyor ama esnek tarife olduğundan download miktarı 15 GB olduğunda hız 512 kbps'e düşüyor.

Ben böyle anladım.

Saygılarımla.

Serkan YARAMAZ yazmış:
Sınırsız 4 MBit kullananlar isterlerse 8 Mbit 15 GB sınırlıya gececek ve limiti gectiğinde hız azaltımı uygulanacak isterlerse eski tarifeleri aynen geçerli kalacak diye okudum ben...

Saygılarımla
Serkan Yaramaz
---
http://haber.yaramazca.com'dan rastgele bir başlık:
* Engelliler Haftası, Çan’da Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı

2009/5/14 Omer Barlas <omer@barlas.com.tr>
Mehmet Salih YILDIRIM @ 13-05-2009 17:55:
> Sınırsız 1mbit internet kullanıp da aylık 15gb'dan fazla download
> yapmayanlar için iyi bişey. Hatta 20Gb falan download yapanlar için de
> iyi sayılır. Ancak ben sürekli download yaparım diyenlerdenseniz kötü
> oluyor. Tabii sürekli download yapan kişilerin 8mbit sınırsız tarifeye
> geçmeme gibi bir şansları da bulunmakta.

peki hali hazırda sınırsız 4 mbit kullananların durumu ne olacak? sonuçta
burası bir şirket ve doğal olarakta ciddi bir trafik var.