[Linux-programlama] otomatik konut gonderebilme

---------

[Linux-programlama] otomatik konut gonderebilme

From: Cihat YILDIZ <cihat.yildiz_at_gmail.com>
Date: Sat, 16 May 2009 20:39:37 +0300

Merhabalar;

Linux sucuma uzaktan ssh ile baglanarak bir sevisi yada bir programi
otomatik olarak calistiran ve ciktilarini yorumlayarak bana donduren bir
program yazmak istiyorum. Bunun icin internette kucuk bir arama yaptim
ama pek genis birsey bulamadim. Nasil bir yontem izlemeliyim boyle bir
program yazmak icin. Bildiginiz bir kutuphane var mi? veya yazilmis
ornek bir program

iyi calismalar

--
Cihat YILDIZ