[Linux-programlama] Re: ppt'den jpeg çıkarmak

---------

[Linux-programlama] Re: ppt'den jpeg çıkarmak

From: Doruk Fisek <dfisek_at_fisek.com.tr>
Date: Thu, 14 May 2009 19:05:53 +0300

Thu, 14 May 2009 04:26:54 -0700 (PDT), Mustafa Aldemir
<m_aldemir_at_yahoo.com> :

> bir ppt dosyasýndaki her slaytý ayrý bir jpeg olarak kaydetmek için
> komut satýrýndan kullanabileceðim bir program biliyor musunuz?
> MS Office veya Open Office yapabiliyor ama komut satýrýndan yapmak
> istiyorum.
Komut satirindan OpenOffice kullanarak yapilabilse olur mu, yoksa
sunucu gibi bu tip yazilimlarin kurulu olmadigi bir sistemde mi yapmak
istiyorsunuz?

OpenOffice'e komut satirindan calis ve su islemleri yap / su uno
programini calistir denebiliyor diye hatirliyorum; bir seri belgeyi
PDF'ye cevirmek icin kullanmistim.

Su forumdaki thread'in son mesajinda tam istediginizi gibi bisi var
sanirim :

http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=1051

Surada da komut satiri parametreleri :

http://plan-b-for-openoffice.org/impress/topic/start-impress-using-command-line