[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

From: Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>
Date: Mon, 4 May 2009 17:02:24 +0300

Merhaba,

1.) Sorun olan kişilerde farklı bir browser ile (google chrom gibi) deneme
yapıldığında sonuç değişiyor mu?

2.) Windows kullanıcılarına yeni bir kullanıcı ekleyip o kullanıcının
hesabından windows açıldıktan sonra deneme yapıldı mı?

3.) İmkanınız olabilirsi bir Linux Live CD ile sistemi açarak deneme
yapabiliyor musunuz?

Selamlar,
Nuri Akman