[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

From: anıl özselgin <anil.ozselgin_at_gmail.com>
Date: Sat, 23 May 2009 12:17:42 +0300

Bu tip problemlerde problemin kaynağını tespit etmek için kodları biraz
değiştirip, bir hata yakalama mekanizması kurmak gerekir.

Bence şu şekilde yapabilirsiniz:

   1. Sitenize gelen herkesin IP adresini ve son geliş zamanını bir database
   tablosunda tutun. Ve son bir dakika içinde gelmemişse bir cookie atın.
   2. Yeni bir kullanıcı geldiğinde bu IP'den son 1 dakika içinde gelinmiş
   mi diye kontrol edin. Eğer gelinmişse cookie'yi okumaya çalışın.
   Okuyamıyorsanız, bu kullanıcı cookie kabul etmiyor demektir. Bu kullanıcının
   IP'sini bir yere kayıt edin. Bu kullanıcının browserına ait bilgileri de bir
   yerde tutun.

Burada topladığınız bilgiler sonucunda hangi browserlarda problem
yaşadığınızı daha iyi tespit edebiliriz.

Anıl Özselgin