[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Mon, 4 May 2009 14:53:49 +0300

Evet uzun suredir ugrasiyorum. Soyle ozetliyim, aslýnda bu bilgileri siz
sormadan paylaþmalýydým, hatam olmuþ.

Bu sorunu yaþayan birebir gorustugum 3 kiþi var.
Ýþletim sistemi: Windows Xp
Browser: Internet Explorer (6 ve 7)
Javascript: Hepsinde aktif

Bir kullanýcýmýz þöyle bir çözüm bulduðunu iddia etti ama kontrol edemedim
(kullanýcýlar genelde þehir dýþýnda).

Sisteme login olmak için web sitemize google.com.tr üzerinden arama yapýp
girerse bu problemi yaþadýðýný, ama direk url'yi yazarak girerse sorun
yaþamadýðýný iddia etti. Bana anlamsýz ve garip geldiði için burda
paylaþmamyý uygun görmüþtüm ama deðerlendirmenizi de merak ediyorum.

ini_set'ile cookie.domain tanýmlamasý yaptým, kullanýcýmýza ulaþýð test
ettireceðim, bu sorunumu çözmüþ olursa paylaþýrým.

Saygýlar
OKAN