[Linux-programlama] Re: PHP ile metin dosyasından kayıt silme ve değiştirme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP ile metin dosyasından kayıt silme ve değiştirme

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Fri, 25 Jan 2008 22:12:32 +0200

merhabalar,
Silme düzenleme iþlemlerini dosyayý sýralý bir þekilde okuduktan sonra
imleci aradýðýnýz þeyin basýna getirerek o kaydý düzenleyebilirsiniz ya
da silebilirsiniz. fseek() size yardýmcý olur

$ac= fopen($dosya,"r+");
while (!feof($ac)) {
$satirBasi = ftell($ac);
if (//kosul) {
  fseek($ac, aranan ifade);
  fwrite($ac,yeni_deger);
 }//if
} //while

Çrþ, 2008-01-23 tarihinde 00:44 +0200 saatinde, veli akcakaya yazdý: