[Linux-programlama] PHP ile metin dosyasından kayıt silme ve değiştirme

---------

[Linux-programlama] PHP ile metin dosyasından kayıt silme ve değiştirme

From: veli akcakaya <v.akcakaya_at_gmail.com>
Date: Wed, 23 Jan 2008 00:44:00 +0200

Merhabalar,
bir konudaki görüşünüzü almak isterim. PHP ile metin dosyaları üzerinde
düzenlemeler yapmam gerekiyor. Bu dosyaların içerisindeki veriler, belirli
bir formatta değil, rasgele yer almaktadır. Dosyalara yeni kayıt eklemeyi,
var olan kayıtları okumayı, düzeltmeyi ve silmeyi yapıyorum. Silme ve
düzeltme işlemlerini yaparken önce dosyadaki tüm satırları okuyup bir
dizi'ye atıyorum, sonra ilgili dizi değerini değiştirerek dosyayı sıfırlayıp
dizideki tüm verileri dosyaya tekrar yazdırıyorum, bu bilinen klasik bir
yöntem. Bunun dışında metin dosyaları üzerinde kayıt silme ve düzenleme için
önerebileceğiniz daha pratik bir teknik var mıdır?

Şimdiden teşekkürler,
iyi çalışmalar.

--
v e l i   a k ç a k a y a