[Linux-programlama] Re: inner join veya Union select?

---------

[Linux-programlama] Re: inner join veya Union select?

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Fri, 25 Jan 2008 23:07:14 +0200

join ilede deneyebilirsin ben yazdýgým sorguda tablo1 deki kayýt tablo3
de varsa degerini alýyorum , deger 0 ise listeleyecek ya da tablo1 deki
kayýt tablo3 de 0 tane olacak

select * from tablo1 where 0 = (select deger from tablo3 where
tablo1.id=tablo3.id and tablo3.deger=0) or 0 = (select count(*) from
tablo3 where tablo1.id=tablo3.id)

Cum, 2008-01-25 tarihinde 10:13 +0200 saatinde, huseyin mert yazdý: