[Linux-programlama] Re: PHP'de Oturum Geri Geliyor

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'de Oturum Geri Geliyor

From: Aykut Sunguroğlu <sungurogluaykut_at_gmail.com>
Date: Thu, 10 Jan 2008 14:44:02 +0200

Evet aslında tek bir sayfa. Yani ben alt sayfaları şu şekilde çağırıyorum.

    if (temizle($_GET["Sayfa"])){
        require_once $_GET["Sayfa"].".php";
    }
    else{
        require_once "Anasayfa.php";
    }

tabi bu alt sayfaların hepsinde aynı header.php'yi kullanıyorum. Bu
header.php ise session kontrolü var.

10.01.2008 tarihinde Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr> yazmış: