[Linux-programlama] Re: PHP'de Oturum Geri Geliyor

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'de Oturum Geri Geliyor

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Thu, 10 Jan 2008 17:28:51 +0200

Tekrar Merhaba Aykut Bey,

Sorununuz IE, FF, PHP veya Cache kaynaklı değil. Sadece mantık hatanız var.

Bir de header komutunda "http://...." bölümünü yazmıyorsunuz.

Lütfen program kodlarınızı aşağıdaki şekilde tekrar düzenleyin.
Sorununuz düzelecektir.

*index.php*
<?php
@session_start();
if(isset($_SESSION['giris_basarili']) and $_SESSION['giris_basarili'] ==
1) {
    header("Location: http://localhost/uye.islemleri.sayfasi.php");
}
if($_POST['username'] == 'ben' and $_POST['password'] == 'şifre') {
    $_SESSION['giris_basarili'] = 1;
    header("Location: http://localhost/index.php");
}
?>

<form name="form1" method="post">

<input type="submit" name="gonder" value="TAMAM">

</form>
*
uye.islemleri.sayfasi.php*
<?php
@session_start();
  if(!isset($_SESSION['giris_basarili']) or $_SESSION['giris_basarili']
<> 1) {
    header("Location: http://localhost/index.php");
  }

  if(isset($_GET['cikis']) and $_GET['cikis'] == 'evet') {
    unset($_SESSION['giris_basarili']);
    header("Location: http://localhost/oturum.sona.erdi.php");
  }
?>