[Linux-programlama] Re: PHP'de Oturum Geri Geliyor

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'de Oturum Geri Geliyor

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Thu, 10 Jan 2008 14:35:26 +0200

Merhaba Aykut Bey,

Anladýðým kadarýyla; Kullanýcýlarýnýz, kullanýcý adý ve þifrelerini
girip oturum açýyor. *Tüm iþleri karþýlarýna gelen TEK BÝR sayfada
gerçekleþiyor*, alt sayfalar kullansanýz bile AJAX veya IFRAME ile
yapýyorsunuz veya kullanýcýlarýn yapmak istediði her iþ için baðýmsýz
bir pencere açýlýyor, iþ bitince de o pencereyi kapatarak çýkýyorlar.

Tespitim doðru mu acaba?

Selamlar,
Nuri AKMAN

Aykut Sunguroðlu yazmýþ: