[Linux-programlama] Re: bash script

---------

[Linux-programlama] Re: bash script

From: yaşar tunçez <ytuncez_at_gmail.com>
Date: Sun, 6 Jan 2008 22:02:13 +0200

> yapmak istediğiniz eğer bir klasördeki tüm xml dosyaları alıp ondan

> sanırım değişkene bağlı olarak bir değişken yaratamıyoruz. "dosya$i" gibi.
>
> sayın Mustafa Unal'ın dediği gibi bir array içine atmanız daha mantıklı
> olabilir.
>

> Merhaba,

Bu şekilde dizindeki dosyaları xmlfiles dizinine atıyorum. Ancak bundan
sonra dizinin her bir elemanını dosya1 . dosya2 şeklinde adlandırmak
istiyorum. Böylece dosya1 değişkenine atadığım güncelleme dosyasını karşı
sunucuya adını örneğin ali.xml.yeni şeklinde atıp, kopyalama başarılı
olduktan sonra ali.xml olarak değiştireceğim ve bunu bütün bu dizideki
güncelleme dosyaları için tek tek yapacağım. Kopyalama sonucunda hata varsa
kopyalama_hatali şeklinde bir log tutacağım.
Teşekkürler.