[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

---------

[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

From: Remzi Düzağaç <remzi.d_at_gmail.com>
Date: Sun, 6 Jan 2008 21:54:26 +0200

Merhaba

Bildiğim kadarıyla ajax kullanmadıysanız include kullanmak veya kullanmamak
arasında ciddi bir fark olmayacaktır. emin olmamakla birlikte bildiğim
kadarıyla php yorumlayıcısı önce bu dosyaları birleştirip sonra işliyor.
sizin tek bir dosyada yazmanızla php nin belirtilen adreslerden okuması
fazla bir farka sebep olmayacaktır sonuçta okunan bit miktarı hemen hemen
aynı.

eğer performansa ihtiyacınız olan bir uygulama geliştiriyorsanız google da
"php tunning" aratmanızı tavsiye ederim bir kaç küçük numarayla ciddi
performans kazançları sağlandığını okumuştum. include kullanmayarak
kazanacağınızdan çok daha fazla performans elde edebilirsiniz bu yöntemlerle
hemde kodunuz daha kolay bakımı yapılabilir bir kod olur.

iyi çalışmalar