[Linux-programlama] Re: php My admin/ MySQL ile iligi

---------

[Linux-programlama] Re: php My admin/ MySQL ile iligi

From: Zekeriye Bozkurt <zekeriye_at_hotmail.com>
Date: Thu, 3 Jan 2008 13:39:12 +0000

Merhaba;

PHP konusunda uzman değilim. Ancak yıllar önce bu e ile benim de başım belaya girmişti.

SELECT cümleciğini aşağıdaki gibi e yi alias göstererek yazmaman gerekebilir.
select tablo.eventId from events tablo where ....

e tek başına matematiksel gösterime girdiği için olabilir. (2x10^2 yi 2e2 olarak gösteriyoruz. Bir de e özel ln algoritmasının taban sayısıdır. ) Bu nedenle select cümleciğinde e harfini alias olarak kullanmaman daha dogru olabilir. Yıllar önce yazdığım bir programda sayi girilmesi gereken bir alana kullanıcılar sadece e harfi girebiliyorlardı ve sistem bunu hiç bir şekilde kayıt altına alamadan hataya düşüyordu. (Sistem E+10 gibi bir değer girmesini beklediği için e harfini girmeye izin veriyordu. Bu alan için text kutusuna e harfi girilememesi için kod yazmak zorunda kalmıştım.)

Benzer bir durum php için de söz konusu olabilir.

Kolay gelsin

Zekeriya BOZKURT

From: guychmyrat_at_yahoo.com.trTo: linux-programlama_at_liste.linux.org.trDate: Thu, 3 Jan 2008 15:20:40 +0200Subject: [Linux-programlama] php My admin/ MySQL ile iligi

Merhaba.

Events diye bir tablom var ve bu tablodan “select e.eventId from events e where 1” Dedigim zaman phpMyAdminden değer dönmüyor. Yani hiçbişey gelmiyor. Aynı kodu MySQL Queary Browser programı veya MicroOLAP Database Designder ile koşturuyum her ikisinde de data geliyor.
Sorun neden olabilir acaba ?

PHP içinde de datalar gelmiyor. Aslında php için lazın bana.
Teşekkürler.