[Linux-programlama] Re: php My admin/ MySQL ile iligi

---------

[Linux-programlama] Re: php My admin/ MySQL ile iligi

From: Ahmet Emre Aladağ <aladagemre_at_gmail.com>
Date: Thu, 3 Jan 2008 15:30:21 +0200

Merhaba,

Çok tecrübeli değilim ancak biraz da öğrenmek için soruyorum. where 1 ile
kastettiğiniz şey nedir? = veya LIKE gibi bir operatör kullanmadan where
koşulunu kullanabiliyor muyuz?

Söz gelimi, select e.eventId from events where eventId=1 şeklinde olmasın?

03.01.2008 tarihinde Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr> yazmış:

> Merhaba.
>

> Events diye bir tablom var ve bu tablodan "select e.eventId from events e
> where 1" Dedigim zaman phpMyAdminden değer dönmüyor. Yani hiçbişey gelmiyor.
> Aynı kodu MySQL Queary Browser programı veya MicroOLAP Database Designder
> ile koşturuyum her ikisinde de data geliyor.
>
> Sorun neden olabilir acaba ?
>

> PHP içinde de datalar gelmiyor. Aslında php için lazın bana.
>
> Teşekkürler.

Ahmet Emre Aladağ
http://www.emrealadag.com