[Linux-programlama] Re: php My admin/ MySQL ile iligi

---------

[Linux-programlama] Re: php My admin/ MySQL ile iligi

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Thu, 3 Jan 2008 16:22:26 +0200

Merhaba.

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

"select e.eventId from events e where 1"

Burada where 1 derken, phpmyadmin öyle yapıyor diye yaptım. Yani özel bir
anlamı yok. O olmazsada olur.

Sorun şundan kaynaklanıyormuş, events sanırım PHP için özel bir kelime. Yani
tablo ismini değiştirince sorun çözüldi.

İsterseniz sizde phpmyadmin ile events tablosu oluşturarak sorgu
deneyebilirsiniz. Hatalı yeni.

  _____