Re: [Linux-programlama] Re: Dosya sistemi mi, yoksa veritabanı mı?

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 07 May 2005 - 17:38:58 EEST

> Bunu ilk defa sizden duydum. Hemen araştırayım dedim. Malesef (anladığım
> kadarı ile) ne PostgreSQL, ne de Firebird raw filesytem desteğine sahip.
> Google'dan bulabildiğim tüm dökümanlar ise Oracle ile ilgili. (Bilmiyorum
> IBM DB2 raw filesystem destekliyor mu?) Anladığım kadarıyla ise, Oracle
> bu raw filesystem olayını yedek alma mekanizmasında kullanıyor. Sonuç
> itibari ile konuya zaten çok vâkıf değilim, Oracle kullanmadım ve
> PostgreSQL, Firebird'de "raw filesystem" desteklemiyormuş. :)
>
> Cevabınız için teşekkürler.
> İyi çalışmalar.

 Bu konuda bir odev hazirlamistim yillar once. O zaman hersey teorikti,
bir kisim gelistiriciler pratige gecirmis...
 http://www.peg.com/techpapers/monographs/rawdisks/rawdisks.html
http://forums.devshed.com/t32898/s.html
http://expertanswercenter.techtarget.com/eac/knowledgebaseAnswer/0,295199,sid63_gci979071,00.html

Ama sanırım gercekten de o kadar uygulama alani olan bir sey degilmis...