[Linux-programlama] Re: Seri Port Bağlantısı

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 16 Jul 2005 - 13:04:26 EEST

Merhaba,

On Fri, Jul 15, 2005 at 03:08:33AM -0700, Kenan Dogan wrote:
> 1) packet array'i icin int yerine char kullanmanizi ve NUL ( '\0' ) ile
> sonlandirmanizi oneririm ( man write(2) )

Bunu dün denememe rağmen bir sonuç alamamıştım. (Bilmem ki hangi kafayla
işe koyuldum.) Herneyse, ne hikmetse bugün çalıştı. Gerçekten çok
teşekkür ederim.

Not: Örnek kod isteyen arkadaş, ilk mesajımda gönderdiğim kodun aynısını
alıp "int packet" ibaresini "char packet" ile değiştirip deneyebilir.

Ama halen sorunun neden çözüldüğünü anlamış değilim. write(2)'ye bakmamı
söylediniz ama orada bu konu ile ilgili hiçbir açıklama bulamadım. Ben
mi bir şey kaçırıyorum acaba? Neden `int' yerine `char' kullanımının bu
denli önemli bir farka yol açtığını açıklayabilir misiniz?

İyi çalışmalar.