Re: [Linux-programlama] Re: Seri Port Bağlantısı

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Sat 16 Jul 2005 - 13:46:33 EEST

Merhaba,

write(2) 'de formati soyle :

ssize_t write(int fd, const void *buf, size_t count);

Burada packet'in yer alacagi kisim : ... , const void *buf , ...

yani int degil; ya sabit (constant) ya da "char" tipi KATAR (string)
olmak zorunda. Int ve char(+array) veri tiplerinin bellekte tutulus
ve islenis bicimlerinin cok farkli oldugunu belirtirsek, sanirim
nedeni aciklanmis olur.

Calismis olmasina sevindim, esenlikler...