Re: [Linux-programlama] Seri Port Bağlantısı

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 13:08:33 EEST

Merhaba,

1) packet array'i icin int yerine char kullanmanizi ve NUL ( '\0' ) ile
   sonlandirmanizi oneririm ( man write(2) )
2) RTS/CTS AKIS denetimini kullanabilmeniz icin, karsi cihazin bunu
   destekliyor ve buna ayarli olmasi; ayrica aradaki kablonun da
   buna uygun yapilmis olmasi gerekir. Bence onun yerine ( IXON | IXANY )
   kullanin; RD/SD uzerinden gerceklesir
3) write 'dan once bir bekletme koyarak, bu esnada ayri bir terminalden
   "stty -a < /dev/ttyS0" komutu ile arzuladiginiz iletisim degerlerine
   ayarin gerceklesme durumunu gormenizde yarar var (baud, data/stop bit,
   parity, ixon, ixany v.b.)
4) ayarlarinizdan, karsi cihazin 19200, data-8, no-parity 'ye ayarli
   oldugu anlasiliyor; dogru mu ?

Kolay gelsin.