Re: [Linux-programlama] apt-get komut dongusu

From: S.Çaðlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 21:35:55 EEST

Selamlar;

Cum, 2005-07-15 tarihinde 21:26 +0300 saatinde, Azer Demir yazdı:
> simdi saat date diye çıktı alıyorum aynen. klavyedeki bütün karakterleri
> denedim. biraz önce sizin iletinizden alıp kopyaladım bu karakteri ve
> oldu. biraz komik bir soru gibi ama bu karakterin klavyedeki yeri ni
> söyler misiniz? :) hayır ben x için yaptığım klavye yapılandırmamdan
> şüphe etmeye başladım da :)

X için neden klavye yapılandırması yaptığınızı merak etsemde, Pardus ile
gelen X.org'da ki mevcut klavye haritaları için [ ki aslında orjinal
xorg ile gelen klavye haritaları bunlar, Nilgün hanım ı/i sorununu
çözdükten sonra bizde kendi versiyonumuzu bırakıp orjinali kullanmaya
başladık ] klavye üzerinde "virgül, noktalı virgül ve ters tırnak"
işaretlerini barındıran tuş ile alt-gr'ye basmak yetiyor.

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/