Re: [Linux-programlama] apt-get komut dongusu

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 22:23:29 EEST

Meraba,

S.Çağlar Onur yazmış:

>Selamlar;

>X için neden klavye yapılandırması yaptığınızı merak etsemde, Pardus ile
>gelen X.org'da ki mevcut klavye haritaları için [ ki aslında orjinal
>xorg ile gelen klavye haritaları bunlar, Nilgün hanım ı/i sorununu
>çözdükten sonra bizde kendi versiyonumuzu bırakıp orjinali kullanmaya
>başladık ] klavye üzerinde "virgül, noktalı virgül ve ters tırnak"
>işaretlerini barındıran tuş ile alt-gr'ye basmak yetiyor.

Ben Debian kullanıyorum, her ne kadar debian depolarına X.org girmiş
olsa da daha kullanımına geçmedim. xfree86'yi yapılandırma esnasında
klavye ile ilgili seçtiğim klavyenin tipi(pc104,pc105), dil, altvaryant
vb. seçeneklerde bir yanlışlık mı var da ben bu karakteri göremiyorum
diye düşünmüştüm. o kadar tuşu deneyeceğime daha dikkatli bakmalıydım
yada bakmadan olsa da "virgül'de olmaz" demeyip ona da basmalıydım :)

teşekkür ederim.