Re: [Linux-programlama] apt-get komut dongusu

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 21:26:28 EEST

Merhaba,
S.Çağlar Onur yazmış:

>Selamlar;
>
>apt-get install `cat liste | xargs`

çalıştığım bir kaynakta benim de karşıma bu konu çıktı(bir komutun
çıktısını başka bir komuta parametre olarak verme), fakat ne ettimse
` karakterinin yerini klavyede bulamadım. bu karakter kesme işareti
değil. çünkü onu deniyorum olmuyor. yani şöyle diyorum

echo simdi saat 'date'

simdi saat date diye çıktı alıyorum aynen. klavyedeki bütün karakterleri
denedim. biraz önce sizin iletinizden alıp kopyaladım bu karakteri ve
oldu. biraz komik bir soru gibi ama bu karakterin klavyedeki yeri ni
söyler misiniz? :) hayır ben x için yaptığım klavye yapılandırmamdan
şüphe etmeye başladım da :)

teşekkürler.