[Linux-programlama] Seri Port Bağlantısı

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Fri 15 Jul 2005 - 11:56:44 EEST

Merhaba,

TCP/IP kullanarak bağlandığım bir IO Controller cihazına, bir de COM
portundan bağlanmaya çalışmak gibi bir iş açıldı başıma. Seri port
programlama hakkında en ufak bir bilgim olmadığından, olaya fransız
olarak başlayıp yavaş yavaş ilerlemeye çalışıyorum.

İlk önce soruna geçelim. Aşağıdaki program sorunsuz bir şekilde çalışıp
sona eriyor. Fakat, cihaz üzerinde hiçbir etkisi olmuyor. Halbuki
gönderdiğim komutun çalıştığından eminim, çünkü aynı komut TCP/IP
bağlantıda sorunsuz bir şekilde işletiliyor.
http://www.students.itu.edu.tr/~yazicivo/serial01.c.html

Aşağıdaki dökümanlara bakmama rağmen hiçbir sonuç elde edemedim:
  http://www.tldp.org/HOWTO/Serial-Programming-HOWTO/
  http://www.tldp.org/HOWTO/IO-Port-Programming.html
  http://www.geocities.com/pbmcrae42/Linux.html

Konu hakkında yardımcı olabilecek ya da deneyimi olan arkadaşlar
yorumlarını gönderirlerse çok sevinirim.

İyi çalışmalar.

--
"We are the middle children of history, raised by television to believe
that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but