[linux-programlama] Re: PHP ve MS-SQL

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 14:15:34 EEST

  Bence isin app dev kimsinin sirf php ile alakasi olmasi babindan
soruna yinede cevap aranmasi taraftariyim..
 =20
  Sonucta php den eger x ve ucretli veritabanina connection ozelligi
saglandiysa bu onu es gececegimiz anlamina gelmemeli diye
dusunuyorum...Amac isin cozulmesi..Yanlisim varsa lutfen duzeltiniz..bu
arada haber grubuna ait etiginin zihinlerde tazelenmesine de yardimci
olmus oluruz..

  Saygilarimla..

Eralp Erat
IT Consultant