[linux-programlama] Re: PHP ve MS-SQL

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 15:39:57 EEST

Selamlar..

Eh, iyide, bu PHP'nin bir sorunu degil ki !

PHP ilede bir cozumu yok. Ne yaparsaniz yapin, sonuc yollayacaginiz SQL
tumcesinde gizli ki bu MS- SPESIFIC bir durum.. MS Manulleri vs.
kurcalanmali ve genis dokumantasyondan ogrenilmelidir. MSDN; Knowledge
base, Tech. Col.s vs. bu isler icindir.

Ne ki ? topu topu 6 TB filan tutar.. Allen amcamizin yatini 200m'ye
cikarmasi icn bu kadarcik dokumani hatmetmekten korkacak, zalim ve vakdi
mutena insanlarmiyiz ki ?

Saygi ve sevgiler..