[linux-programlama] Re: PHP ve MS-SQL

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 14:04:01 EEST

Test makinasini linux yapabilirdim, hatta bunu yapip mysql in windows ve
linux arasindaki durumuna da bakardim. Ama h,zlica ve genel bir fikr vermesi
icin ve MS-SQL ile olan durumu gormek icin WinXP tercih ettim. Yaptigim
tablo kesin sonuc vermek icin degil bir fikir olusturmak icindi.

Neyse bu konuyu burda degil baska platformlarda da tartisabiliriz, sonucta
phpile ilgili ama linux'la degil diyorsaniz siz bilirsiniz, kapatalim
gitsin.