Re: [linux-programlama] Re: Pleskin Hordesi

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Tue 12 Oct 2004 - 18:19:26 EEST

Simdi zaten sistem webmail.domain1.com domain2 domain3 diye calisiyor ..
Zaten musterilerimin hepsi bu adreslerden web uzerinden email lerini
okuyabiliyor.

Ben kendi domain imden .. yani hosting satisi yaptigim ana domain imden
bu kullanicilara email hesaplarina giris yapmalarini saglamak istiyorum.

Huseyin Beye de ayrica cevap vereyim
Evet onu da dusundum .. yani kullanicinin email adresini tamamen girilmesi gibi
zaten ordan hem domain i hem user i cekebilirim ..

Bir kullanici giris sayfasindan bu verileri domainbul.php ye gonderdim diyelim
ve ben burdan user domain ve sifre bilgilerini aldim diyelim
Bunu horde nin login sayfasina nasil POST ederiz? Hadi login sayfasini gecin
logijn sayfasi da alip bunu imp/redirect.php dosyasina POST ile gonderiyor
Bu nasil gerceklenir?

webmail.domain.com adresine girdiginizde .. o sayfada otomatikmen
hidden olarak bazi degiskenler donuyor. Buna domain adi da dahil ..
arti bir takim ID degerleri olusturuluyor.
Benim kafami karistiran nokta burasi