[linux-programlama] Re: Pleskin Hordesi

From: Emir TAGMAT (tagmat@isnet.net.tr)
Date: Mon 11 Oct 2004 - 20:55:02 EEST

plesk zaten hordede domaine fazla bakmiyor. username@domain.com seklinde
bile girmeseniz de domain baska olunca da sadece username password ile
girebilirsiniz. ancak ayni userdan iki tane varsa bu durumda hangisini
açmaya kalkar (muhtemelen parolasi dogru olani) bilemiyorum.
username@domain.com seklinde girildiginde ise kesinlikle sorun
çikarmayacaktir.

webmail.domain.com seklinde kendi domaininizden giris saglayabilirsiniz.

iyi çalismalar