[linux-programlama] Re: gettext karakter sorunu ve SIGSEGV?

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 03 Oct 2004 - 13:16:15 EEST

Bu listede yanit alamazsiniz demiyorum, bilenler mutlaka cikar.
Ama daha garantili olsun isterseniz freebsd@lists.enderunix.org listesini de deneyin.
Orada daha fazla freebsd kullanicisi/programcisi bulabilirsiniz sanirim.

Saygilar.
Umut Demirhan.

Özkan> Merhabalar,
Özkan>
Özkan> Gelistirdigim yazilimda gettext kullaniyorum,
Özkan> Linuxta sorunsuz olarak calisan kodlari, FreeBSD de deniyorum.
Özkan> FreeBSD'de
Özkan> setlocale islemi basarili olduktan sonra gettext(...) fonksiyonunu
Özkan> cagirdigim anda SIGSEGV aliyorum.
Özkan> ama setlocale basarisiz ise gettext fonksiyonu normal calisiyor.
Özkan> sorunun kaynagini bir turlu bulamadim.
Özkan>
Özkan> bir de, FreeBSD de konsolda /usr/local/bin/gettext ile aldigim sonuclar
Özkan> ise degisik ciktilar veriyor, mesela:
Özkan> Güle Güle -> yazmasi gerekirken
Özkan> G"ule G"ule
Özkan> yaziyor.
Özkan> ç harflerini c yapiyor. Bunun gibi degisik sorunlar iste.
Özkan>
Özkan> sizce neden olabilir?
Özkan>
Özkan> simdiden tesekkurler,