[linux-programlama] gettext karakter sorunu ve SIGSEGV?

From: Özkan KIRIK (g01156033@mersin.edu.tr)
Date: Sun 03 Oct 2004 - 13:01:27 EEST

Merhabalar,

Gelistirdigim yazilimda gettext kullaniyorum,
Linuxta sorunsuz olarak calisan kodlari, FreeBSD de deniyorum.
FreeBSD'de
setlocale islemi basarili olduktan sonra gettext(...) fonksiyonunu
cagirdigim anda SIGSEGV aliyorum.
ama setlocale basarisiz ise gettext fonksiyonu normal calisiyor.
sorunun kaynagini bir turlu bulamadim.

bir de, FreeBSD de konsolda /usr/local/bin/gettext ile aldigim sonuclar
ise degisik ciktilar veriyor, mesela:
Güle Güle -> yazmasi gerekirken
G"ule G"ule
yaziyor.
ç harflerini c yapiyor. Bunun gibi degisik sorunlar iste.

sizce neden olabilir?

simdiden tesekkurler,

--
Ozkan.