[linux-programlama] Re: Linux-php

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 06 May 2004 - 19:45:24 EEST

ayucelen1> Merhabalar..
ayucelen1>
ayucelen1> Bilgisayar benim ilk korkumdu sonra ilk merakım ve şimdi ilk işim
ayucelen1> oldu.Bunu sizlerle paylaşmak istedim nedenini bende bilmiyorum.Ben geçen
ayucelen1> hafta ankaraya gitim, ileri düzey php kitabı aramama rağmen
ayucelen1> bulamadım.Şimdiye kadar Özgür Çaycının PHP ve MYSQL kitabından yararlandım
ayucelen1> ama şimdi 1 ve 0 veya true veya false benim ihtiyaçlarımı karşılmıyor,
ayucelen1> benim artık nesnelerle çalışmam gerektiği ihtiyacını hissediyorum.Acaba
ayucelen1> bana önerebileceğiniz bir kitap ismi yazarı var mı? varsa nasıl temin
ayucelen1> edebilirim.

Oncelikle, eger nesnelerle calisacaksaniz PHP5'i bekleyin. Cok sey degisiyor...
Daha fazla yardim ve destek icin tek ihtiyaciniz hayalgucunuz ve php manual...
biraz da ingilizce tabii ki...

saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.