[linux-programlama] Linux-php

From: ayucelen1 (ayucelen1@mynet.com)
Date: Thu 06 May 2004 - 06:52:39 EEST

Merhabalar..

Bilgisayar benim ilk korkumdu sonra ilk merakım ve şimdi ilk işim
oldu.Bunu sizlerle paylaşmak istedim nedenini bende bilmiyorum.Ben geçen
hafta ankaraya gitim, ileri düzey php kitabı aramama rağmen
bulamadım.Şimdiye kadar Özgür Çaycının PHP ve MYSQL kitabından yararlandım
ama şimdi 1 ve 0 veya true veya false benim ihtiyaçlarımı karşılmıyor,
benim artık nesnelerle çalışmam gerektiği ihtiyacını hissediyorum.Acaba
bana önerebileceğiniz bir kitap ismi yazarı var mı? varsa nasıl temin
edebilirim.

Teşekkürler Aziz Yücelen