[linux-programlama] getopt_long, getopt_long_only

From: Necati DEMiR (necati_linux@yahoo.co.uk)
Date: Thu 06 May 2004 - 13:59:35 EEST

Merhabalar,
getopt_long ve getopt_long_only fonksiyonlarının parametrelerinden biri de option 'struct'u tipinde bir pointer. Bu option yapısının elemanlarından biri de adı flag olan int tipinde bir işaretçi (int *flag).
İşte benim sorum bu noktada, bu flag tam olarak ne işe yarıyor?
yanlış hatırlamıyorsam NULL olunca option yapısında ki val değerini geri döndürür yazıyordu ama hem NULL yazdım hem 0 yazdım yine de val değerini gönderiyor.
İyi Günler!
Necati