[linux-programlama] Re: index motorunun calismasi

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 02:28:29 EST

    Selamlar..

    Eger rushmore benzeri bir index secim algoritmasi kullaniyorsa
    veritabani, A=300 demeniz otomatik olarak o indexin secilmesini
    saglayabilir.

    Rushmore, FoxPro'nun patentli teknolojisiydi. FoxPro'yu da Microsoft
    satin aldi. Sonucta bu patent su anda MS'nin elinde. Bu yuzden de bunu
    tam olarak uygulayabilen acik kodlu (GPL) bir DB yok bildigim kadariyla.
    Fakat benzer ama o kadar efektif olmayan yontemler kullaniliyor elbette.

    Saygi ve sevgiler..