[linux-programlama] Re: index motorunun calismasi

---------

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 02:57:18 EST

      Evet Serdar ustadin dedigi gibi GPL de simdilik boyle bir sey yok..Ama
    bunu en iyi postgreSql,mysql veya hangi opensource Db kullaniyorsan
    onlarin support team ine basit bir maille bildirip cevap alabilirsin..

      Sayg=FDlar=FDmla..

    Eralp Erat
    Solution Developer & Team Leader
    Prestij Bilgisayar Sistemleri Ltd. =DEti.
    Demirci =DD=FEhan=FD No 37 / (3-7) BURSA
    Tel : 0 224 272 56 94
    Fax : 0 224 251 49 85
    http://www.prestijsoftware.com
    eralp@prestijsoftware.com