[linux-programlama] Re: Oyun programlama

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 03:10:20 EST

    Ben oyun motoru yazmak istemiyorum. Zaten şu anda Win32'de hazır bir motor
    üzerine bir oyun hazırlıyorum. (Yapay zeka yok, sadece multiplayer FPS) Ve
    uzun zamandır da bu motor ile birşeyler yapıp duruyorum zevk için vs..
    Kaynak kodu da elimde ve bu motor free bir motor, size sormak istediğim
    Win32 için olan bu kodları Linux için nasıl değiştirebilirim?
    Mesela network işleri için winsock kullanıyor windows ama Linux icin net.h
    dı sanırım. Bu gibi değişiklikleri yapabilirmiyim diye sormuştum.
    Cevaplarınız için sağolun.