[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 05:05:53 EST

    Arkadaşla yazım yalnış anlaşıldı sanırım. Ben ödevlerini yapıyorum derken
    epsini kastetmedim ve yazımda da belirttim. Müdensilki okuyanlar kendi
    çabalarıyla birşeyler öğrenmez ise okulda onların iş hayatında
    kullanacakları birşey öğretilmiyor. Ve Herkes ama herkes iş ilanlarındsa
    Mühendis arıyor.
    Benim karşı olduğum şey şu:
    İktisat işletme maliye veya fizik gibi alanlarda iş yapmak için mutlaka
    universitede bu alanda eğitim görmeniz gerekli. Evde labratuar kuramazsın
    yada okula gitmeden evde maliye kitapları okuyarak maliyeci olunmaz mutlaka
    eğitimi lazım. Ama bilgisayar çok farklı bir alan. Tamamen kendini bu işe
    vermekle alakalı birşey. Yani evinde oturup kendi bilgisayarın ve internet
    yardımı ile Mühendislerin bilgisine ve daha yukarısına çıkabilirsin ama
    toplum bunu kabul etmiyor illaki bir belge istiyor. Bilgisayar bir resim
    veya spor dalı gibidir nasıl onlar yetenek sınavları ile alıyorlarsa
    bölümlerine öğrenci Bilgisayar da böyle olmalı.